* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .
* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .

بخشیدن دل بزرگ میخواد نه توان مالی ...

پارسال خرداد ماه وسیله ای خریدم، دو تا کارگر گرفتم برا حملش ، گفتن ۴۰ تومن من هم چونه زدم کردمش ۳۰ تومن ، بعد پایان کار، توی اون هوای گرم سه تا ۱۰ تومنی دادم بهشون ، یکی از کارگرا ۱۰تومن برداشت و ۲۰ تومن داد به اون یکی گفتم مگر شریک نیستید؟ گفت چرا ولی اون عیالواره، احتیاجش از من بیشتره ، من هم برای این طبع بلندش دوباره ۱۰ تومن بهش دادم تشکر کرد و دوباره ۵ تومن داد به اون یکی و رفتن ، داشتم فکر میکردم هیچ وقت نتونستم اینقدر بزرگوار و بخشنده باشم ، اونجا بود یاد جمله زیبایی که روی پل عابر خونده بودم افتادم :

بخشیدن دل بزرگ میخواد نه توان مالی……

«همه میتونن پولدار بشن اما همه نمیتونن بخشنده باشن ، پولدار شدن مهارته اما بخشندگی فضیلت»

«همه میتونن درس بخونن اما همه فهمیده نیستن ، با سواد شدن مهارته اما فهمیدگی فضلیت»

«همه بلدن زندگی کنن اما همه نمیتونن زیبا زندگی کنن ، زندگی عادته اما زیبا زیستن فضیلت»


 " منبع :  سایت موفقیت ، http://succes.ir "

نویسنده : جناب آقای سعید جنگجوی         
    

نظرات 2 + ارسال نظر
ثنـــای دوست داشتنی پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 08:49

خیلی قشنگ و پندآموز بود دوست خوبم ممنون

مرسی ، زنده باشی عزیزم

انسان چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 18:56

شاپرک جون عجب نوشته آموزنده ای...واقعا بخشندگی یعنی این

مرسی خانم رفیعی جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد