* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .
* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .

اگر روزی دستانت شانه های خدا را لمس کرد...



اگر روزی دستانت شانه های خدا را لمس کرد ...
اگر در تپش موسیقی باران ، ردپای عشقی ازلی را یافتی ...
بوسه های خاطره را روی گونه های قلبت به یادگار بگذار ...
مبادا او را در پستوی خانه نگه داری ...
و زخمش را مرحمی از فراموشی بگذاری ...
مبادا که رمز عبور را فراموش کنی ..!
هر شب ، قصه ناتمام وصال را برای شمعدانی احساس بگو ...
نشاید که رنج فاصله را از تن بشویی ..!
اگر روزی معنی نگاه یک پرنده مهاجر را فهمیدی
برایش از قفس نگو ..!
از تکرار فصل جدایی ، از قصه تلخ پایان ، از هرگز نگو ..!
به آسمان بگو در سینه همیشه آبی اش ...
جایی برای حسرت بالهای من کنار بگذارد ...
به ماه بگو رازدار اشک های تنهایی من باقی بماند ...
اشک های ناگهان در چشم خشکیده ، بغض های تا ابد در گلو خفته ...
و به عشق بگو نگاه تبدارش را از من دریغ نکند ...
و فانوس زندگی را همچنان به نور امید روشن نگاه دارد ...
من هنوز به بخشش دستهای پرسخاوتش دل بسته ام ...
به واژه هایی که بی بهانه در کوچه ذهن جاری می شوند ...

و به خدایی که شانه هایش را می توان لمس کرد .....

نویسنده : سوخته دل

نظرات 14 + ارسال نظر
❤Fatemeh❤ جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 15:01 http://eshghegod78.blogfa.com/

خدای من زندگی ام را به خودت گره بزن
گره کوووووووووور

عزیزم ، ان شاالله ...

سوخته دل پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 21:05 http://sokhthdl.persianblog.ir/

زندگی آرام است ، مثل آرامش یک خواب بلند ...

زندگی شیرین است ، مثل شیرینی یک روز قشنگ ...

زندگی رویایی است ، مثل رویای یک کودک ناز ...

زندگی زیبایی است ، مثل زیبایی یک غنچه ی باز ...

زندگی تک تک این ساعتهاست ، زندگی چرخش این عقربه هاست ...

زندگی راز دل مادر من ...

زندگی پینه ی دست پدر است ...

زندگی مثل زمان در گذر .....

مرسییییی از حضور قشنگتون

توسط.. چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 21:05

بایادتو شروع میکنم خدای عزیز،دختر شیرینی که اینو میخونه،مهربونه و من بهش افتخار میکنم،تو زندگیش بهش کمک کن و کمکش کن که راه درست رو انتخاب کنه،
حالا به ساعت نگاه کن،تا 9دقیقه یه چیزی خوشحالت میکنه،بعداز اینکا این پیام رو خوندی با 15تا از دخترایی که دوسشون داری تو اشتراک بذار،حواست باشه فقط برای دختر بفرست!اگر برای من نفرستادیش یعنی دوست صمیمیت نیستم،حالا من یه بازی برات دارم که از سال 1977شروع شده،زمانی که ابنو خوندی برای 15نفر بفرست و آرزو کن این اتفاقات تو 5روز آینده بیفته
روز اول:بابهترین خبر ممکن از خواب بیدار شی
روز دوم:یه دوست قدیمی رو ببینی
روز سوم:پول زیادی به دستت برسه
روزچهارم:یه روز عالی برات باشه
روز پنجم:کسی که تو زندگی عاشقشی خوشحالت میکنه
اگر اینو برای دوستات نفرستی برعکس این اتفاقا برات پیش میاد،این زنجیره رو قطع نکن،تا 9دقیقه بعد اینو برای دوستات بفرست،کار سختی نیست،و میبینی که اونا هم برات میفرستنش،باید بهش توجه کنی....♥♥....

سلام . ممنونم واسه دوخط ابتدایی کامنتتون . ان شاالله ...
واسه ادامشم : راستش اعتقاد به اینطور پیامها ندارم ، موفق باشین

معصومه پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 14:19 http://002015.blogfa.com/

من هرشب میرم مسجد و اگه قابل باشم شما رو دعا میکنم

مرسی عزیزدلم ، ممنونم ، ان شاالله که حاجت روا بشی آبجی گلم

معصومه یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 19:00 http://002015.blogfa.com/

سلام آبجی صبا
خوبی گلم؟

سلام عزیزدلم ، مرسی ، به لطف شما گلم ، شما خوب هستین ؟

مهربانی ها دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 21:25

محال است بارانی از محبت
به کسی هدیه کنی
و دستهای خودت خیس نشودچه زیباست
بی قید و شرط عشق بورزیم
بی قصد و غرض حرف بزنیم

بی دلیل ببخشیم
و از همه مهمتر
بی توقع به انسانها محبت کنیم.
سلام آبجی صبای عزیز
خوبین ان شاءالله؟
همیشه ایام شاد و سلامت باشین

سلاااااااااااااااام آبجی خوبم ، مرسی عزیزدلم ، به لطف شما
ممنونم واسه مطلب بسیار زیباتون عزیزم
تشکر خانمم ، همچنین شما

بانوی بهار شنبه 11 مهر 1394 ساعت 14:15

سلام آبجی عزیزم،خوبین؟
عیدتون مبارک،ان شاءالله همیشه شاد و تندرست باشین عزیزم

سلاااااااااام آبجی خانم گلم ، مرسی عزیزدلم ، به لطف شما
شما خوب هستین؟
ممنون ، عید شما هم مبارک گلم . مرسی ، همچنین شما خوبم

کوله پشتی پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 22:16 http://maryam41170.persianblog.ir/

آفتابگردان چیزی را با خورشید اشتباه نمی گیرد

ولی انسان همه چیز را با خدا اشتباه می گیرد

نام آفتابگردان ما را به یاد خورشید می اندازد،

نام انسان آیا کسی را به یاد خدا می اندازد؟

واقعا" ، مرسی ، متن تأمل برانگیزی بود عزیزم ، ممنون

یلدا پنج‌شنبه 2 مهر 1394 ساعت 18:11 http://singelgod21.blogsky.com/

سلام به روی ماهت آجی صبا ی گلم

سلاااااااااااااام آبجی جونم

بانوی بهار چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 16:48

سلام به آبجی صبای عزیز و مهربوووونم!
سلامتین ان شاءالله؟؟
تبریک می گم عید سعید قربان رو خدمت شما و خانواده ی محترم،امیدوارم لحظاتتون سرشار از آرامش و شادی باشه

سلااااااااااااااام آبجی الهه جون گلم ، مرسی عزیزدلم ، شکر خدا ، به لطف شما ، ممنون ، شما خوب هستین؟
ممنونم گلم ، منم متقابلا" خدمتتون تبریک عرض میکنم ، تشکر عزیزم ، همچنین واسه شما خوبم

کوله پشتی یکشنبه 29 شهریور 1394 ساعت 23:40 http://maryam41170.persianblog.ir/

سالروز شهادت جانسوز نهال گلشن دین،
نور دیده زهرا، سپهر دانش و بینش،
امام محمد باقر(ع) تسلیت باد

سلام . ممنونم از حضورتون . متقابلا" شهادت ایشان را خدمت شما تسلیت عرض میکنم

انسان پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 08:36 http://ehsanarash.persianblog.ir/

سلام...

سلااااااااااااااااام عزیزم

یلدا دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 18:37

سلام ممنون آجی منو فراموش نکنیا!!!!!مواظب خودت وخوبیات باش. خدا قرار بی قراریات

سلاااااااااام آبجی جونم ، نه گلم ، مگه اینکه خدای نکرده آلزایمر بگیرمشما هم همینطور به یاد آبجی صبا باشیا مرسی عزیزدلم همچنین گلم

سوخته دل دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 12:43 http://sokhthdl.persianblog.ir/

سر تا پایم را که خلاصه کنند . . .
می شوم مشتی خاک . . !
که ممکن بود خشتی باشد در دیوار یک خانه. . .
یا سنگی در دامان یک کوه . . .
و یا شاید خاکی از گلدانی . . !
یا حتی غباری از پنجره . . .
اما مرا از این میان برگزیدند . . .
برای نهایت . . .
برای شرافت . . .
برای انسانیت . . .
و پروردگارم که بزرگوارانه . . .
اجازه ام داد .. برای نفس کشیدن . . .
دیدن .. شنیدن .. فهمیدن . . .
و ارزنده ام کرد به واسطه ی نفسی که بر من دمید . . .
من منتخب گشته ام برای قرب . . .
برای سعادت . . .
من مشتی از خاکم که خدایم اجازه ام داد . . .
برای انتخاب و تغییر . . .
به شوریدن . . .
به عشق . . .
وای برمن اگر قدر ندانم . . .
وای بر من اگر که باز هبوط کنم به خاک . . .

سلااااااام . مرسی واسه کامنت قشنگتون . ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد