* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .
* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .

مهربانی ...

مهربانی را اگر قسمت کنیم

من یقین دارم به ما هم میرسد

آدمی گر ایستد بر بام عشق

دستهایش تا خدا هم میرسد


نظرات 16 + ارسال نظر
خسرو . و . مهسا جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 13:16

. با بهترین درودهایم .
. در انتظار بهار ( شما ) نشستم نیامدید !!
. اجازه خواستم تا لینک شوید . . نیامدید
. بنابراین با افتخار لینک شدید !!. . زیرا
. مایل نیستیم . . دوستی چون شما را فراموش کنیم
.

سلام ، یک دنیاااااااااا سپاس ...
مرسی از محبت شما
شرمنده دیر اومدم ، مرسی ، با عث افتخارم هست مهسا جان
شما هم با افتخار لینک شدید
نظر لطف شماست ، مرسی

خسرو . و . مهسا جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 13:13

. با بهترین درودهایم .
. . گرگها
در این بیابان
حڪمرانی می ڪنند !
در میان گوسفندان
روضه خوانی می ڪنند !
با لباسی از پَر طاووس و خویی چون غزال
گله را
مجذوب رنگ و مهربانی می ڪنند !
گوسفندان دانش آموزند ،
گُرگان چون مدیر !
از میان گلّه با برخی تبانی می ڪنند !
. .

سلام ، مرسی ...
عجب شعری ، آخه مگه گرگ اصلا" میتونه مهربون باشه؟؟؟

خسرو . و . مهسا پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 12:39 http://khane8tom.blogsky.com

. سلام . دوست گرامی چنانچه با لینک موافق هستید
. لطفاً برایم بنویسید تا با افتخار در پیوند
. [ فراموش نشدنی های من ] لینک شوید .
. ممنون و متشکرم

سلام مهسا جان
چشم عزیزم ، الآن میرسم خدمتتون و مینویسم واستون
مرسی از محبت شما گلم
خواهش میکنم ، با افتخار وب شما هم لینک شد
منم ممنونم عزیزم

خسرو . و . مهسا پنج‌شنبه 3 اسفند 1396 ساعت 10:05 http://khane8tom.blogsky.com

. خواجه شیراز می فرماید
. دلم جز مهر مه رویان طریقی بر نمیگیرد
. ز هردر میدهم پندش ولیکن در نمیگیرد
. بنده استقبالی از این غزل ساختم . امید که مقبول افتد
. دلا باور همی دارم که این عشق سر نمیگیرد
. وگرگیرد به هجران است وزین خوشترنمیگیرد
. نگه بر منظرصیاد هر صیدی مکن ای دل
. کمند گورگیر بهرامی دگر یک گور نمیگیرد
. حکایت بر تو آوردم از این دوار بازیگر
. که صدعاشق کند مجنون و دست یک دلبرنمیگیرد
. چرا ظالم کند جور و جلو دارش نباش کس
. عجب دارم من از داورکه داد ازظالم و کافرنمیگیرد
. بنوشا نوش بخش جانا شرابی تلخ و مردافکن
. که جز مردان راه عشق کسی ساغر نمیگیرد
. بگو اشک یتیمان را خدا دُر و گوهر فرمود
. عفاالله یکی دُر و گوهرراهم ز چشم ترنمیگیرد
. بشو با اشک دل از دفتر ایام نام آن فرهاد
. که ازبهر یکی شیرین دو صد کشور نمیگیرد
. دمی از شر و شور بگذر و آمرزش طلب خسرو
. که کس دنیای باقی را به شور و شر نمیگیرد . .

سپاااااس فراوان ، زیبا بود ، مرسیییییییییییی

خسرو . و . مهسا چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 16:39 http://khane8tom.blogsky.com

. . با بهترین درودهایم .
. از آن شب فراقش تا غم شد همسر من
. گرید بسان باران چشمان مضطر من
. با کاروان عشاق شد در سفر هم آهنگ
. در خاطرش بماند آن یاد و خاطر من
. وقت سفر چه گفتم در گریه ات خندیدی
. دیگر کجا بخندی ای رفته از بر من
. هر شب در آسمان ها استارگان گواهند
. کان ماه آسمانیست پا بوس دلبر من
. با یک نظر توان دید کان عاشق جانانه
. داند همی که عشق است آئین برتر من
. ( لعل لبش روان بخش در حسرتش بسوزم ) . حافظ
. ترسم نباشد قسمت آید چه بر سر من !!
. آن عاشقم که مستیم این جام و آن جانانه
. یارب نباشد جز تو کس یار و یاور من
. خسرو به مستی هم شعری خوش آهنگ گو
. چون طبع دلکش توست این شعر خوشتر من

سلام ...همچنین ...
مرسی واسه حضور قشنگو کامنتهای زیبای شما

خسرو . و . مهسا چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 16:26 http://khane8tom.blogsky.com

. . با بهترین درودهایم .

. از آن شب فراقش تا غم شد همسر من
. گرید بسان باران چشمان مضطر من
. با کاروان عشاق شد در سفر هم آهنگ
. در خاطرش بماند آن یاد و خاطر من
. وقت سفر چه گفتم در گریه ات خندیدی
. دیگر کجا بخندی ای رفته از بر من
. هر شب در آسمان ها استارگان گواهند
. کان ماه آسمانیست پا بوس دلبر من
. با یک نظر توان دید کان عاشق جانانه
. داند همی که عشق است آئین برتر من
. ( لعل لبش روان بخش در حسرتش بسوزم ) . حافظ
. ترسم نباشد قسمت آید چه بر سر من !!
. آن عاشقم که مستیم این جام و آن جانانه
. یارب نباشد جز تو کس یار و یاور من
. خسرو به مستی هم شعری خوش آهنگ گو
. چون طبع دلکش توست این شعر خوشتر من .
. .

سلام ... مرسی ...

мαяzıεн چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 16:02 http://cafe-tedium.mihanblog.com

فدات شممممممم مهربووووووووونم.منم دوست دارممممممم

توام همنطور عزیزدل

خدا نکنه آبجی جووووونم ، قربونت بشم .... مرسییییییییییی ، من بیشتر
ممنون عزیزدلم

آران چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 14:12 http://hghight-zandage.mihanblog.com/

ای چشم خمارین تو و افسانه نازت

وی زلف کمندین من و شبهای درازت

شبها منم و چشمک محزون ثریا

با اشک غم و زمزمه راز و نیازت

بازآمدی ای شمع که با جمع نسازی

بنشین و به پروانه بده سوز و گدازت

گنجینه رازی است به هر مویت و زان موی

هر چنبره ماری است به گنجینه رازت

در خویش زنیم آتش و خلقی به سرآریم

باشد که ببینیم بدین شعبده بازت

صد دشت و دمن صاف و تراز آمد و یک بار

ای جاده انصاف ندیدیم ترازت

شهری به تو یار است و غریب این همه محروم

ای شاه به نازم دل درویش نوازت




شهریار

بسیااااااااااااااار بسیااااااااااااااار زیبا مرسی ....

خسرو . و . مهسا پنج‌شنبه 26 بهمن 1396 ساعت 19:49 http://khane8tom.blogsky.com

. با بهترین درودهایم . دقایق طولانی است اینجام .
. قالب زیبا ، رنگ ها قشنگ و مدیریت عااالی .
. و ما . . مهسا و خسرو بسیار مشتاقانه در انتظار
. شما هستیم

سلام . مرسی از محبتتون ، تشکر ، لطف دارین
یک دنیا سپاس از حضور قشنگتون ...
چشم ، حتما" ...

آزادمهر غریبی چهارشنبه 27 دی 1396 ساعت 20:57

درود بی کران خدمت شما
آزادمهر غریبی هستم مدیر انجمن ادبی طلوع
مدیر سایت بانک شاعران جوان کشور
مدیر نشریه فرهنگی هنری طلوع
مدیر سایت لیان نیوز

دارای بزرگترین انجمن ادبی در جنوب کشور
با بیش از ده سال سابقه هنری
و سیصد نفر عضو سراسر کشور

همکاری با
آکادمی رلیانس فرانسه
پارک علمی و فناوری بوشهر
پژوهشگاه زبان و ادبیات فارسی

حمایت از نویسندگان گمنام
انتشار شعر و داستان و بخش هنری در روزنامه
و چاپ آن در کتاب به صورت رایگان و توزیع آن در سراسر کشور

این یک دعوت نامه است ....

09164772953

سلام میکنم خدمت شما
یک دنیا سپاس از دعوت شما بزرگوار ...
ان شاالله که همیشه موفق و مؤید باشید ...

مرکز تخصصی شنبه 23 دی 1396 ساعت 13:21 http://narjes-s3.kowsarblog.ir/

مهربان بانون متن زیبایی بود
حس خوبی بهم دست داد

مرسی ، نگاهتون زیباست ، خداروشکر که واستون اینطور بوده

رستا شنبه 16 دی 1396 ساعت 02:06 http://rastajfatahi.blogfa.com

درود بر آبجی صبای گرامی و ادب پرور دعوتید به دلنوشته های جدیدم

سلام ...مرسی از لطف و محبت شما برادر بزرگوار ، چشم ، حتما" ...
مرسی از دعوتتون ...

мαяzıεн شنبه 9 دی 1396 ساعت 20:54 http://cafe-tedium.mihanblog.com

ای جان.لطف داری بهم توعزیزم

خواهش میکنم آبجی جونم ، سلامت باشی عزییییییزم

мαяzıεн شنبه 9 دی 1396 ساعت 20:53 http://cafe-tedium.mihanblog.com

سلام عزیزمممممممم

فداتشم توخوبی؟

مرسی عزیزم قربون خنده هات ابجی بزرگه جونم

قبول حق.منم همچنین

میان که

سلااااااااااااااااام آبجی جونم ،
زنده باشی گلم ، قربانت ، مرسی عزیزم ، شکر خدا، ممنون ، به لطفت آبجی جونم
مرسی از محبتت عزیزدلم فدای شما گلم
مرسی عزیزدلم
آره گلم ، امتحان کردم دوباره ، میومدن

فاطمه حیدری (رضوان) سه‌شنبه 5 دی 1396 ساعت 17:05

زمستان
یک تو می‌خواهد

یک تو که دستانش را بشود
بی هیچ دلهره‌‌ای گرفت

یک تو که بشود
این خیابان‌های یخ زده را
گرم قدم زد ...

سلام صفوراجان.حالت چطوره؟
دلم برات تنگ شده بود

بسیاااااااااار زیبا عزیزدلم
سلااااام عزیزم ،مرسی گلم ، به لطف شما آبجی جونم شکر عزیزم ، شما خوب هستی فاطمه جان؟
منم همینطور عزیزدلم ، مرسی از محبتت گلم شرمنده ، این دفعه یه کم دیر شد

سلام بانو
بسیار عالی
موفق باشید

سلام میکنم خدمت شما برادر بزرگوار
سپاسگزارم ، نگاهتون عالیه ...
ممنوونم ، همچنین شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد