* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .
* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .

من فرزند دو نفر هستم ....

در را زد و و وارد اتاق شد. مدیر یکی از بخشهای دیگر مؤسسه بود. یک فرم استخدامی پر شده دستش بود و بعد از حال و احوال مختصری٬ فرم را داد دست من و گفت: نگاه کن ، این چه جالبه !

کمی بالا و پایین فرم را ورانداز کردم. به نظرم یک فرم معمولی می آمد حاوی مشخصات خانمی که برای استخدام مراجعه کرده بود. پرسیدم: چی ش جالبه؟  گفت: مشخصات فردی ش رو ببین! شروع کردم به زیر لب خواندن مشخصات فردی … نام … نام خانوادگی … تا رسیدم به آنجا که بود ...

" فرزند: …" دیدم جلویش نوشته: " رضا و پروین". چند لحظه مکث کردم …؛

مکث مرا که دید٬ لبخندی زد و گفت: ببین٬ من هم به همین جا که رسیدم٬  مثل تو مکث کردم٬ بعدش به خانم متقاضی گفتم: چه جالب! … دو تا اسم نوشته اید ...

صدایش را صاف کرد و جواب داد: انتظار داشتید یک اسم بنویسم؟ خب … من فرزند دو نفر هستم نه فرزند یک نفر!

چند لحظه به فکر فرو رفتم ، به یاد آوردم که همیشه هنگام پر کردن فرم ها٬ بدون مکث و اتوماتیک جلوی قسمت " فرزند: …" فقط یک اسم می نوشتم: "علی"!

چطور تا به حال به چنین چیزی فکر نکرده بودم؟


دوستتون دارم مامان و بابای خوبم


 " منبع :  سایت موفقیت ، http://succes.ir "

نویسنده : جناب آقای سعید جنگجوی       

 

نظرات 4 + ارسال نظر
мαяzıεн چهارشنبه 31 شهریور 1395 ساعت 16:46 http://cafe-tedium.mihanblog.com

چ جاااااااااالب منم ب این فکرنکرده بودم:
عاشق:

منم عاشقه مامانوبابامم


عزیزم خدا واست حفظشون کنه گلم

مهربانی ها جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 14:10

سلام آبجی صبای عزیز
خیلی جالب بود
سالم و شاد باشین

سلااااااااااام آبجی بهناز گل خودم
مرسی عزیزم
همچنین گلم

فاطمه شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 01:15 http://www.setaremahi.blogfa.com

صلام صبای عزیز
مطلب قشنگی بود :)
از طریق سایت موفقیت با وب شما آشنا شدم :)
زیباست ...
موفق و پاینده باشی نت:

سلام فاطمه جون ، ممنون عزیزم ، نگاهتون قشنگه ...
مرسی از حضور گرمتون ، خوش اومدین ، لطف دارین شما ، تشکر ، همچنین گلم

راستی فاطمه جون مثل اینکه بلاگفا مشکل داره یک هفته اس که اینطوره ، نمیتونم واسه شما و دوستان دیگه در بلاگفا کامنت بگذارم ، ارور میده !!!!

ثنــــای دوست داشتنی سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 16:50

جالب بود صبا جوووون

مرسی عزیزززززززززززم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد