* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .
* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .

شعر زیبا ...

یادم نمی آید کجا را دوست دارم!...

دریا و شن؟..نه!کوه ها را دوست..دارم؟!...

انگار احساسات من دست خودم نیست...

گاهی سکوت و گه صدا را دوست دارم...

شرمنده ام ! باید بگویم مدتی هست

اصلا نمیدانم شما را دوست دارم؟!!...

آه..این دلم از دست آدم ها گرفته...

دنیای خوب بچه ها را دوست دارم!

چشم دلم دنبال یک عشق قدیمی است...

این عشق پاک بی ریا را دوست دارم...

لیلا!برو!..دیگر جنونت در دلم نیست...

مجنونی این لحظه ها را دوست دارم!

بال و پرم بودی ولی پرواز را من

بی بال و پر..نه!بی مدارا دوست دارم!

آه عشق احساس شگرفی دارد اینبار..

این حس زیبا و رها را دوست دارم...

آخر خدایا این چه احساس عجیبی است....

هان!یادم آمد!...من خدا را دوست دارم



منبع : راستش نمیدونم شاعر این شعر زیبا کدوم بزرگوار هستن ؟

امیدوارم شما هم از خوندن شعر ایشون لذت برده باشین


نظرات 10 + ارسال نظر
❤Fatemeh❤ سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 17:19 http://eshghegod78.blogfa.com/

رمضان شهر عشق و عرفان است . . . رمضان بحر فیض و احسان است
رمــضــــان، مــاه عــتــرت و قــرآن . . . گــــاه تــــجدید عهد و پیمان است

رمــضــان امــتــــداد جــــاده نــــور . . . در گذرگاه هــر مــــسلمــان است
رمــضــان چــلچــراغ نـــور افـشان . . . در شبــستان قلــب انـسان است

مـــاه تــحکــیــم آشنـــایــــى هـــا . . . مــاه تعــطیل قــهر و حرمان است
مـــاه شـــب زنــده دارى عـشــاق . . . مــاه بــیــدار بــاش وجــدان است

مـــاه اشــک و خـروش و ناله و آه . . . راه برگــشت هــر پــشیمان است
مــــاه آســـایــش قــلــوب بــشــر . . . مــاه پــالایــش تـــن و جــان است

مــــاه تــسلیــم در بــــر خـــالـــق . . . مــاه تــمریــن کــار نــیـکــان است
رمضــان چــشمــه عـطــاى خـــدا . . . ماه عفو و گذشت و غفــران است

رمــضــان رهــنـــمــا و راه گــشــا . . . بهــر گــم گـشتگان حـیــران است
رمــضــان شــاخسارى از طــوبـى . . . غرفه اى از بــهشـت رضوان است

رمــضــان بــارگــــاه (بــســم ا…) . . . جلــوگاه (رحیـم) و (رحمان) است
مــاه تـــحصیــل دانــش و تــقــوى . . . گــاه تــطهـیــر و راه ایــمـان است

مــــاه اکـــرام عـــتــرت و قـــــرآن . . . مــــاه اطفــــاء نــــار نــیــران است
عیــــد مســعــود زاد روز حــســن . . . روز پــر فــیــض نــیــمــه آن است

شــب قــدرش ســلام بــر مــهدى . . . تــا بــه فـجرش که نور باران است
مـــغــرب آفــتــاب عــمــر عــلـــى . . . مشــرق مــــاهتــــاب قــرآن است

در چــنین مه که انس و جان یارب . . . بر سر سفــره تــو مــهــمـان است
نظـــرى ســوى دردمنــدان کــــن . . . اى کــه نــامـت شفا و درمان است

بــــارالــها بــــه درگــه کــــرمـــت . . . سائــل خــستــه دل فـراوان است
کشــــور مــــا بــهشت زهــرا شد . . . بس کــه پــر لاله خــاک ایران است

اى خــــــدا آرزوى ایــــــن امـــــت . . . جشــن پــیــروزى شــهیــدان است
واى بــر حـال آن کسى که حسان . . . خــصــم قــرآن و یـار شیطان است

مرسی فاطمه جان . این ماه زیبا بر شما هم مبارک گلم ، التماس دعا عزیزم

یحیی دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 13:42 http://pendar-ha.blogfa.com

موجیم و وصل ما ، از خود بریدن است
ساحل بهانه ای است ، رفتن رسیدن است
تا شعله در سریم ، پروانه اخگریم
شمعیم و اشک ما ،در خود چکیدن است
ما مرغ بی پریم ، از فوج دیگریم
پرواز بال ما ، در خون تپیدن است
پر می کشیم و بال ، بر پرده ی خیال
اعجاز ذوق ما ، در پر کشیدن است
ما هیچ نیستیم ، جز سایه ای ز خویش
آیین آینه ، خود را ندیدن است
گفتی مرا بخوان ، خواندیم و خامشی
پاسخ همین تو را ، تنها شنیدن است
بی درد و بی غم است ، چیدن رسیده را
خامیم و درد ما ، از کال چیدن است قیصر امین پور

مرسی ، بسیار زیبا ، ممنون از حضورتون

گفتگو یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 17:37 http://easa.blogfa.com

و حالا سال هاست

در گوشه ی تو می نشینم

و خیال گدایی می کنم

برای شعری که واژه هایش

این پرنده های کاغذی

در گلویم بال بال می زنند

واژه های تشنه ای که می رقصند

در ریتم آنچه می بینم

ممنون ، قشنگ بود . مرسی از حضورتون

سوخته دل یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 09:44 http://sokhthdl.persianblog.ir/

نصف اشباهاتمان ناشی از این است که
وقتی باید فکر کنیم ، احساس می کنیم
و وقتی که باید احساس کنیم ، فکر می کنیم ..!؟

آره ، شایدا اینطوری باشه

دل سوختگان شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 14:37 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

طول کشیدن معالجه را
دو سبب خواهد بود :
نادانی پزشک ،،،
یا نافرمانی بیمار ..!؟

چی بگم والا

سوخته دل شنبه 15 خرداد 1395 ساعت 11:05 http://sokhthdl.persianblog.ir/

چه دلمون بخواد ، چه دلمون نخواد ،
خدا یک وقتایی دلش نمی‌خواد ،
ما چیزی رو داشته باشیم ،
که دلمون می‌خواد ..!!

اینجور مواقع گفته میشه مصلحت نبوده ، ولی یه دعای قشنگیم هست : که گفته میشه : ان شاالله حکمت خدا با آرزوی قلبیت یکی باشه،
به نظرم نباید رو خواسته هامون از خدا پا فشاری کنیم ، بسپاریم به خودش، مطمینم خدای مهربونمون همیشه واسه بنده هاش خیر و خوبی میخواد

سوخته دل چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 22:19 http://sokhthdl.persianblog.ir/

اﻧﺴﺎن ﮐﻪ ﻏﺮق ﺷﻮد ﻗﻄﻌﺎً می میرد؛
ﭼﻪ در درﯾﺎ، ﭼﻪ در رؤﯾﺎ، چه در دروغ، ﭼﻪ در ﮔﻨﺎﻩ،
چه در خوشی، چه در قدرت، چه در جهل، چه در انکار،
چه در حسد، چه در بخل، چه در کینه، چه در انتقام.
.
.
مواظب باشیم غرق ﻧﺸﻮﻳﻢ!
انسان بودن، خود به تنهایی یک دین خاص است که پیروان چندانی ندارد…

"گاندی"

دقیقا" همینطوره
.
مواظب باشیم غرق ﻧﺸﻮﻳﻢ!
انسان بودن، خود به تنهایی یک دین خاص است که پیروان چندانی ندارد…

بسیاااااااار عالی

دل سوختگان چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 08:59 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

من تکه ای از پازل خداوندم
بی هدف آفریده نشده ام که بی هدف زندگی کنم
میدانم آفریدگاری دارم که همیشه بوده
همیشه هست
رهایم نمی کند
تنهایم نمی گذارد
من قطعه ای از زندگانیم
تکه ای از پازل هستی
خدایم مرا آفریده تا آینه ی او شوم
آفریده تا جان ببخشم امید دهم
نفس داده تا نفس دهم
من تکه ای از پازل زندگی هستم
اگرخود را گم کنم همه چیز وهمه کس ناقص می مانند
من باید آگاهانه زندگی کنم تا پازلی که خدا چیده بر هم نریزد
که حتی تقدیر ، شکستش را بپذیرد ، و طوری خوب زندگی کن
که حتی مرگ ، از تماشای زندگیت سیر نشود !
این زندگی نیست که می گذرد ، ما هستیم که می گذریم
پس، با هر طلوع و غروب لبخند بزن ...

مرسی ، بسیااااار زیبا و امید بخش

سوخته دل سه‌شنبه 11 خرداد 1395 ساعت 14:19 http://sokhthdl.persianblog.ir/

هرگز چشمانت را برای کسی که ،
معنی نگاهت را نفهمید ، گریان مکن !
قلبت را خالی نگه دار ...
و اگر روزی خواستی ...
کسی را در قلبت جای دهی ،
سعی کن فقط یک نفر باشد ...
و به او بگـو :
تو را کمتر از خدا ...
و بیشتر از خودم دوست دارم ... !

"چارلی چاپلین"

بسیار عالی ، ممنون

دل سوختگان دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 23:21 http://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

بی خیال تمام هیاهوی اطراف

بر ساحل زندگی قدم می زنم

بی خیال فکر تو

دنیای خود را نقاشی می کنم

بی خیال تمام آنچه باید باشد

نگین عشق را بر انگشت خود می آویزم

بی خیال همه رفت ها

به داشته های خود دل می بندم

اما

بگذار قدم بزنم...

قدم هایی سرشار از احساس بر ساحل زندگی

این روزها...

غروب عشق برای من

حیات دوباره خورشید

در آنسوی آسمان بودن ها؛ بر ساحل زندگیست!

نسیم دریا بر لبانم می نشیند

با خود می اندیشم

گویا

عشق در همین حوالی ست...

و باز می گویم

شاید

تا غروب عشق

نیمروزی باقی ست...

بسیااااااااااااااااار بسیاااااااااااااااار زیبا . مرسی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد