* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .
* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .

زندگی یک نعمت است ....

در سیستم آموزشی ما از همان کودکی به ما آموخته اند

که رمز خوشبختی "موفقیت" است نه "شاد" بودن!

امروز به این جمله «جان لنون» برخوردم که شرح حال ماست. شما چه فکر میکنید؟

"......زمانی که به مدرسه رفتم از من پرسیدند: که وقتی

بزرگ شدی میخواهی چه کاره بشوی. من پاسخ دادم

"خوشحال."

آنها به من گفتند که مفهوم پرسش را متوجه نشدم و من

به آنها گفتم این شما هستید که مفهوم زندگی را متوجه

نشدید."

زندگی ، یک نعمت است.

از آن لذّت ببرید.

آنرا جشن بگیرید،

زندگانی : یک گذر است :)

نظرات 2 + ارسال نظر
m یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 22:52 http://khozestanshoshtar.blogfa.com

شما هم لینک شدین

مرسی خوبم :)

نفس یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 12:05 http://khailitanham.blogfa.com

"خنده" داروی هر "درد" است .
با خوشرویی و تبسم ، دردهای خود را درمان کنید.

مرسی . زیبا بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد