* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .
* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .

عملکرد تحسین برانگیز لورا در برابر روبرت بی وفا

دختر جوانی از مکزیک برای یک مأموریت اداری چند ماهه ، به آرژانتین منتقل می شود ، پس از دو ماه ، نامه ای از نامزد مکزیکی خود ، دریافت می کند با این مضمون : " لورای عزیز ، متأسفانه دیگر نمی توانم به این رابطه از راه دور ادامه بدهم من را ببخش و عکسی که به تو داده بودم را برایم پس بفرست."

دختر جوان رنجیده خاطر از رفتار فرد ، از همه همکاران و دوستانش می خواهد که عکسی از نامزد ، برادر ، پسرعمو ، پسردایی و ... خودشان به او قرض بدهند و همه آن عکس ها را که 56 تا بودند با عکس روبرت، نامزد بی وفایش ، در یک پاکت گذاشته و همراه با یادداشتی برایش پست می کند ، به این مضمون " روبرت عزیز ، مرا ببخش ، اما هر چه فکر کردم قیافه تو را به یاد نیاوردم ، لطفا" عکس خودت را از میان عکس های توی پاکت جدا کن و بقیه را به من برگردان."

نظرات 1 + ارسال نظر
s یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 23:57 http://www.newin.persianblog.ir

سلام عزیزم وب قشنگی داری خوشحال میشم بهم سربزنی

سلام گلم ، مرسی . دارم میام :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد