* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .
* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .

... صبر ...

نظرات 3 + ارسال نظر
مهزیار دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 13:44

سلام
سک صفحه قرآن هدیه به چهارده معصوم علیهم السلام نذر شد.
التماس دعا

سلام . ببخشید کلمه اول جمله مشخص نیست ؟
نذرتون قبول حق باشه . چشم ، محتاجیم به دعا .

زارعان شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 22:01 http://javanirany.blogfa.com

سلام.. خیلی زیبا و تامل برانگیز بود.. با مطلب جدید منتظر حضورتون هستم..
گفتم به کجا ؟ ، گفت: صدایم کردند
گل بودم و از شاخه جدایم کردند

گلم که فرشته ها چه کردندت؟ ، گفت:
روزی خور سفره ی خدایم کردند ...یاعلی

سلام خانمم ، مرسی ، چشم حتما" :)
شعر شما هم بسیار زیباست :)
یا حق

اشنا شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 08:38 http://taha55.blogfa.com

سلام...ممنون از حضورتون...منم میخوام شما رو لینک کنم بفرمایید با چه اسمی؟؟؟

سلام . خواهش میکنم . مرسی . با اسم " آبجی صبا " :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد