* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .
* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .

مراقب حرفهایمان باشیم ...

زبان استخوانی ندارد اما آنقدر قوی هست که بتواند ی را بشکند
مراقب حرفهایمان باشیم ...

نظرات 3 + ارسال نظر
حدیث شنبه 16 آذر 1392 ساعت 10:06 http://www.salam777.blogfa.com

سلام عزیزم ، خوبی؟ خیلی وقته نیستی ، جات خالیه ، هر جا هستی موفق و سالم باشی ، روزت مبارک

سلام به آبجی گل خودم . مرسی نازنینم ، آره ، حس میکنم وقتم خیلی کمه ... واسم دعا کن خانمم :)
ممنونم گلم که به یادمی ، مطمین باش منم به یادتون هستم ، انشالله میاااااااااااااام ، همچنین خانومی ، واستون بهترینها رو آرزومندم

مرسیییییییییییییی عزیز دلم که امروز رو هم یادتون بوده ، تا دنیا دنیاست ، دوستون دارم ، حالاببینم هدیه واسم چی فرستادین ؟؟؟
آبجی خوبم نمیدونم چرا وقتی میخوام بیام وبتون ارور میده ، چرا ؟؟؟؟

باران دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 13:24

سلاممممممممممممممم
عزیزم خوبی
مامان منم خوبه خداروشکر بهتر از روزهای قبل هست الحمدالله
ممنونماز مهربانیت

سلاااااااااااااااااااام بارانم .
مرسی . شما که خوب باشی منم خوبم
خدارو شکر ، خیلی خوشحال شدم ، انشاالله که حالشون خوب خوب بشه ، امیدوارم ، توکل به خدا
خواهش میکنم عزیز دلم

مامان محمد(پسران آریایی من) سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 15:41

تقصیر برگ ها نیست
آدم ها همینند!
نفس می دهـــــــی
له ات می کنند…

هرکه با احساس باشد عاقبت خواهد شکست ، این جواب سادگیست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد