* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .
* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .

بوی باران ...

بوی باران ...

باز باران میچکد بر برگهای دفترم

قطره هایش واژه های خسته را جان می دهند ...

من به باران زنده می سازم  احساس را

از همین رو شعرهایم بوی باران میدهند ...

اهل پاییزم ولی سرسبزی ام بی انتهاست

هر بهار از نو شکوفا می شود اندیشه ام

الفتی دیرینه دارم با هجوم گرد باد ...

یخ نمی بندد زمستان ، شاخ و برگ ریشه ام

در دلم آتشفشان ، بر دامنم گلهای سرخ

وای از آن روزی که داغ من بسوزاند زمین ...

بستر عمر من از افسوس و از حسرت تهی ست

من نخواهم گشت با اندوه غربت همنشین

سبزی ام را می سپارم بر دل دنیای شعر ...

با کلامم می نوازمهای مرده را

مرهمی همواره می یابم دل آزرده را ...

او که شعر بودنم را این چنین زیبا سرود

سینه ام را خانه ی عشق و امید و نور کرد

با تمام سردی و بی رنگی دنیای ما

زردی افسردگی را از وجودم دور کرد

وسعت دید مرا تا آسمانش اوج داد ...

 و روحم را سبک چون قاصدکها آفرید

من نخواهم مرد حتی زیر صد خروار خاک

زنده میدارد مرا آنکس که دل را آفرید ...


شعر زیبا از غزل آرامش

نظرات 9 + ارسال نظر
باران پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 20:43 http://mamanm1.blogfa.com/

سلام
خوبی ابجی
حالت چطوره
سر نمیزنی بهم
مراقب خودت باش عزیزم

سلام به آبجی گل و دوست داشتنی خودم ، مرسی گلم ، تشکر . بارانم به خدا به یادتون هستم ، گرفتار امتحانات این ترمم ، انگار طراح سؤالا این ترم کمر بستن به دق دادن دانشجوها [ناراحت]،
زنده باشی عزیز دلم . همچنین .
از صمیم قلبم ، از اعماق وجودم آمین گوی دعاها و آرزوهات هستم نازنین آبجی گلم [گل][بوسه][گل]

ﺗـــــﻮ ﺍﻳـــﻦ " ﻣَﻦ ﻫﺎ " ﺭﺍ ﺍﺯ ﺧـــــﻮﺩﺕ " ﻣِﻦ ﻫﺎ
" ﮐـــــــــﻦ ..
ﻣــــــﻦ ﻣﻴﻤﻴـــــﺮﻡ ﺑـــﺮﺍﻱ ﺑــــــﺎﻗﻲ ﻣﺎﻧــــــﺪﻩ
ﺍﺕ _

سلام ، یادم افتاد به یکی از اساتیدمون ، جلسه اول گفتن : "بچه ها بذارین اول یه کم از منیت هام واستون بگم ... "، راستی که تو این شعر هم کلمه من چند باری تکرار شده ولی خداییش شعر قشنگیه ، نمیشه که اشعار شعرا رو تغییر بدیم
جمله شما هم زیبا بود . مرسی :)

چهل روزی بغضی گلویش فشرد

چهل روز بی غصه آبی نخورد

چهل روز او در جهادی مدام

علمداری کربلا را نمود

چهل روز او بی حسین! آه نه

حسین تو هرگز در آنجا نمرد

چهل روز با خطبه هایت، خدا

حرارت به دلهای مومن سپرد
اربعین حسینی تسلیت باد[ناراحت]

سلام آبجی خوبم .
من هم این روز رو خدمت شما تسلیت و تعزیت عرض میکنم . یا حسین (ع)

میگم دیدی عجب زمونه ای شده؟
مرغمون هیچ تخم نمیذاره
اما گاومون هر روز میزایه[ناراحت]

سلام داداشم . نبینم ناراحت باشینا :( ، هر چی که پیش میاد یه حکمتی داره ، انشاالله با صبر و توکل همه چی درست میشه ...

حدیث شنبه 23 آذر 1392 ساعت 20:52

سلام عزیزم ، خوبی؟ خیلیییییییییییییییی زیبا بود .
بووس

سلام به آبجی حدیث گل خودم ، مرسیییییییییی
چشماتون زیبا میبینه خانمم .
بوووووووووس

داداشی شنبه 23 آذر 1392 ساعت 20:31

سلام
وقتی مطالبتون رو میخونم حس زیبایی به من دست میده و این رو اول مدیون آفریننده‌ی زیبایی (خدا) و بعد آفریننده‌ی وبلاگ هستم.
ببخشید که بضاعتم اندکه و چیزی از خودم ندارم تا به این زیبایی اضافه کنم
و از اونجایی که از این وبلاگ با دست پر میرم، دلم نمیاد با دست خالی اومده باشم. برای همین شعری زیبا دیدم که همون رو برایتان به یادگار میگذارم (میدونم تکراریه ببخشید ولی در وبلاگ شما تکرارش هم زیباست)
بچه ها عشق قشنــگ است ولـی
سهم عاشق دل تنــگ است ولـی

بین معشـــوقه و عاشــــق گه گـاه
زندگی صحنه ی جنــگ است ولـی

دل معشـــــوقه و عاشـــــق با هـم
مثل آیینـــــه و سنــــگ است ولـی

با سیــــاهی و سفیــــــدی ترکیـب
عشق یعنی که دو رنگ است ولی

درد بسیــــار شکســــت عشقـــی
بدتـــــــر از زخم پلنــــگ است ولـی

دوستــــــانم همه تان می دانیــــــد
عشق بی زور تفنـــــگ اسـت ولـی

خودمـــــــانیم بـــــــــدون عشقــــی
کـــــــار دنیا همه لنــــگ است ولـی

بچه ها بـا همــــه ی ایـــــن اوصــاف
بخـــــدا عشق قشنــــگ است ولی

سجاد صادقی

سلام به داداشی خوب خودم . مرسی واسه این همه لطف و محبتتون . ممنونم . چشمهاتون زیبا میبینه . خدارو شکر .
مرسی واسه شعر زیبایی که نوشتین . ممنونم .
الهی که همیشه شاد باشین .

پسران آریایی من شنبه 23 آذر 1392 ساعت 12:58 http://shohan-m.blogfa.com

سلام گلم خوبی؟
امروزتولدمحمدمه...منتظرتم...

سلام عزیزم . مرسییییییی
مبارکا باشه ، چشم ، حتما" ، خدمت میرسم خانوم گلم

پسران آریایی من شنبه 23 آذر 1392 ساعت 12:56 http://shohan-m.blogfa.com

تــو چنــان زیبــا شــده ای میــان شعــرهــایــم،
کــه گمــان نکنــم خــودت هــم بــدانــی
ایــن کــه داری مــی خــوانیــش،
خــودِ تــویــی . . .

مرسیییییییییییییییی عزیز دلم ، بسیار زیبا بود . تشکر

خوزستان_شوشتر پنج‌شنبه 21 آذر 1392 ساعت 21:24 http://khozestanshoshtar.blogfa.com

تا کی همه جا بدون تو غم بخوریم؟

پس کی تو می آیی آب زمزم بخوریم؟

این جمعه خدا کند بیایی آقا

یک نان و پنیر ساده باهم بخوریم

سلام آبجی جونم ، انشاالله ، به امید اون روز ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد