* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .
* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .

یادمان باشد ...

یادمان باشد در املای زندگی ، همیشه برای محبّت تشدید بگذاریم؛

تا از دوستی و انسانیت حتی نیم نمره هم کم نشود ...

نظرات 14 + ارسال نظر
پسران آریایی من چهارشنبه 25 دی 1392 ساعت 16:58

سلام آجی جونم خوبی؟
نظرسنجی استقلال پیروزی گذاشتم بیا نظربده

سلام آبجی خوبم ، چشم حتما" میام خانمم ، البته فوتبال ببینم نیستما

خاطرات پریشان

پــایی نمـانــده تا بــه خیــابــان بیاورم

دسـتی زدرد، تـا بـه گـــریبــان بیـاورم

از کــوچــه باغ خاطـره ها در عبــور باد

یک مشت خاطـــرات پـــریشان بیـاورم

در سوت و کــور خلوت تــردید بـاغچـه

پـائیـــز را بـرای تـــــو مـهمــآن بـیاورم

درقحط سال عاطفه.حتی کسی نگفت

بر سـفره هـای خالـی تـان نـان بیاورم

آئیــنه ای و آه که دیـــگر نمانـده است

یک ذره عشق،تا بــه تــو ایمـان بیاورم

در انتهای کوچــه ی شعــرم نیــامدی

تا این غـــزل به نـــام تو پــایان بیاورم
.
شعر...سید محمدرضا هاشمی زاده

سلام به استاد خوب و مهربونم ، یک دنیا سپاس واسه اشعار زیباتون .

نگار یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 19:48 http://kimia91.blogfa.com

سلام. آجی صبا خیلی با حال بود وبت.منتظرحضورت هستم تو وبت حتما بیا و بدون نظر نرو بیرون!

سلام آبجی نگارم ؛ خوش اومدین ، وب خودتونه ، مرسیییییییی .
چشم آبجی گلم خدمت میرسم

تینا یکشنبه 22 دی 1392 ساعت 19:42 http://tasnim75.blogfa.com

سلام. تقریبا 2 ساعتی هس که تو وب قشنگت هستم مطالبت خیلی دلنشینه .. .باتبادل لینک موافقی؟ یادت باشه جواب سؤالمو وقتی اومدی تووبم بگی.یادت نرهاااااااااا!

سلام به شما . مرسی از حضورتون ، مرسییییییییییی ، چشماتون قشنگ میبینه ، خرسندم ، چشم حتما" خدمت میرسم

سلام دوست گرانمایه...
...........
رحلت شهادت گونه نبی اکرم..پیامبر مکرم حضرت محمد ص...وشهات سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی ع..کریم اهلبیت. وشهات حضرت علی بن موسی الرضا ثامن الحجج ع
به شما رهرو خاندان عصمت وطهارن تسلیت
...........
چشم امید همه ی خاکیان
تاج سر جمله ی افــلاکیان
مهرتوسرچشمه ی نورخدا
نام تــوسرسلسله ی انبــیا
هرچه من وعشق قدم میزنیم
حسن تــورا باز.رقـــم میزنیم
روز قیـامت زکـرم ای رسـول
شافع ما باش به حق بتــول

سلام به شما استاد بزرگوارم
سپاسگزارم ، همچنین ...

در مسابقه زندگی گل زدن هنر نیست گل شدن هنر است

تقدیم به سرور گلها...
سلام آبجی جون خوبی؟

سلام به آبجی گل خودم . مرسییییییییییی از لطف و محبتتون مامان مهربون محمد و آریا کوچولو
یک دنیاااااااااااا سپاس خانمم ، واسه مهربونیتون جوابی جز دوست داشتن ندارم ، شما خودتون گل و گلابین عزیزم

سلام من به تو ای خوب همدل
به تـو ای شمـع بـزم خلوت دل
امید خـــوب فــــردای منی تـو
تمـــام شــور دنیـــای منی تـو
به تو باچشم های خیس خیسم
کمی از درد وداغم می نویسم
به تو ای همدل خوب وصمیمی
عـــزیـــز و مهــربان .یار قدیمی
دلت را با دلم پیـــوند کــردی
به لطف مهربانی بنـد کـردی
کنارت شاعــری تنها نشسته
دلش هرچندازغم ها شکسته
ولی با حسن خلقت خو گرفته
دلم از عطر دستت بــو گرفته
دلمرا با محبت شستشو کن
مرا در قلب پاکت جستجو کن
دعــاکن تا دعـــایت ساز گردد
به چشمم روشنایی باز گردد..
.............
سلام همسفر دوست داشتنی ومهربون
....................
اگر چه متاسفانه با همه تلاشهایم طی این یکی دوساله..چشم هایم رفیق نیمه راه شدند...ولی خودم با دوستان ارزشمند تاهستم. با اتفاق دلم تا پایان راه همسفر وهمراه خواهم بود...در حد دتوانم
برایم چون چــراغی با محــبت
که خاموشت نخواهم کرد هرگز
به قلبم مـانــدگاری تـا همیشه
فراموشت نخــواهــم کرد هر گز

سلام به شما استاد مهربون خودم ، سپاس واسه اشعار زیبای شما . ممنونم ، واقعا" واسه چشمانتون ناراحتم از صمیم قلبم همیشه واستون دعا میکنم ، انشاالله که خدا خودش سلامتی و روشنایی رو به دیدگانتون ببخشه ، کلام زیباتون همیشه شیوا و برقرار

حدیث یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 15:05

پاییزی را دوست دارم که بارانش فقط برای شستن غمهایت باشد. پاییز به پایان رسید ، از صمیم قلب سپیدی و زیبایی و آرامش برف زمستان را آرزو دارم تا با گرمای قلب پاکت برایت دلنشین باشد.
آبجی گلم تبریک یلدا رو با تاخیر از آبجی حدیث بپذیر

سلام به نازنین آبجی گل خودم .
مرسییییییییییییییییییییی عزیز دلم . یلدای شما هم مبارک باشه آبجی جونم .
از صمیم قلبم واستون بهترینها رو آرزومندم گل نازم

ا... شنبه 30 آذر 1392 ساعت 20:09 http://mestaar.blogfa.com

سلام.غزل دست افشان تقدیم به حضرت ابی عبدالله علیه السلام.

سلام . سپاس از حضور شما .
ممنون . غزل زیبایی بود .
کلامتون همیشه شیوا و زیبا .

باران شنبه 30 آذر 1392 ساعت 12:39 http://mamanm1.blogfa.com

سلام ابجی صبای نازنین خوبی
شب یلدا تون مبارک باشه
دیر به دیر سرمیزنم ببخشید دیگه
همیشه دعا گوتون هستم یاعلی

سلام عزیزم . مرسی .
یلدای شما هم مبارک باشه گلم
خواهش میکنم عزیز دلم ، همین که بدونم سالم و شاد هستی واسم کافیه اس :)
مرسی آبجی خوبم ، همچنین
یا حق

بسیار بسیار بسیار زیبا
یلدات مبارک

مرسییییییییییییی .
یلدای شما هم مبارک

سلام
انشاله که اینجوری باشه
اما متاسفانه تو این دوره زمونه کم دیده میشه

سلام به آبجی خوبم . انشاالله ...
چه میشه کرد ...
خودمون انشالله اینطوری باشیم

داداشی پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 20:15

یادمان باشد برای محبت‌هایمان نقطه‌ی پایان نگذاریم حتی اگر در پاراگراف بی‌محبتی دیگران محصور باشیم.

بسیااااااااااااااااار زیبا
انشاالله داداشی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد