* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .
* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .

خدای مهربانم ...


نظرات 8 + ارسال نظر
ذکریا پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 13:19 http://delneveshteh123.persianblog.ir/

آمین یا رب العالمین

در پناه حق باشید ان شاالله

یک دنیا سپاس

همچنین شما

دریای غم پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 21:30 http://kajoooo.blogfa.com

"خدایا پناهم باش "چه جمله زیبایی.

آره ...
نگاه شما هم بسیاااار زیباست

فروز شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 17:48 http://uhhhhhb.blogfa.com/

سلام صبا جونی
همیشه به گردش آجی
زیارتا قبول

سلام آبجی فروزم . مرسی گلم . تشکر . جای شما خالی

مامان محمدوآریا شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 14:34

سلام عزیزم خوبی؟ببخشیدچندروزنبودم..ایشالا که سفرخوب وخوشی داشته باشی گلم..ممنونم که نایب الزیاره منم هستی آبجی صبا خیلی دوستت دارم

سلام آبجی خوبم . خواهش میکنم . تشکر . عالی بود . جای شما خالی
مرسی عزیز دلم . منم همینطور نازنینم

سلام. مسافر حرم امام رضا ع
................
انشالله زیارت قبول. باشه..وقتی رسیدی در حرم آقا برای چشم های زخمی ما هم دعاکن...خیلی محتاجم...او بهترین طبیب است.... طبیب های دنیا کاری نکردند..لااقل من حق دوستی برشما دارم..فراموشم نفرمائید...
از مهر رضا به سینه ها گل بزنید
از بار گهش به قلب خود پل بزنیم
در فصل حطر. ضامن آهـو فرمـود
بر دامنشان دست توسل بزنیم........هاشمی زاده

سلام به شما استاد بزرگوارم . ممنونم . قبول حق باشه . انشاالله خدا خودش نور چشمانتون رو به حق امام رضا ( ع ) به دیدگانتون ببخشه . توکل بر خدای مهربان ...

سلام
خوش به سعادت تون
ان شالله قبول باشه و سفر خوش و بی خطر باشه
دعامون کن

سلام آبجی گلم . مرسی . قبول حق ، تشکر آبجی جونم . چشم ، محتاجم به دعا .

خداوندا....
به دل نگیر اگر گاهی
زبانم از شکرت باز می ایستد !!...
تقصیری ندارد...
قاصر است
کم می آورد در برابر بزرگی ات...
لکنت می گیرند واژه هایم در برابرت
در دلم اما همیشه
ذکر خیرت جاریست !!....

بسیااااااااااااار زیبا بود آبجی خوبم .
خدایت یار تا آندم که از هستی نشان باشد ، دعایت میکنم سهمت همیشه آسمان باشد ...

ای آخرین توسل سبز دعای ما

آیا نمیرسد به حضورت دعای ما؟

شنبه،دوباره شنبه، دوباره سه نقطه چین

بی تو چه زود میگذرد هفته های ما

بسیاااااااااار عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد