* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .
* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .

سفر به مشهد مقدس ...

سلام دوستانم . امیدوارم که حال همگیتون خوب و عالی باشه .

هفته پیش سفری داشتم به حرم با صفای امام خوبیها ، امام رضا ( ع) ، سفر خیلی خوبی بود ، جای همگیتون خالی ، انشاالله هر کسی دوس داره بره به زیارت امام رضا (ع) ، خیلی زودتر از اونی که فکرشو بکنه قسمتش بشه ، واسه من که این چند روز خیلی زود گذشت ولی لحظه لحظه ی خاطرات زیبای سفر به یادم میمونه ... راستی هوای مشهد خیلی خوب و عالی بود ، پریشب که واسه وداع رفته بودیم حرم ، یه کوچولو ، نم نم ، بارون اومد . واقعا" جاتون خالی ...

شعر زیبایی که در ذیل اومده از استاد بزرگوارم جناب آقای سید محمد رضا هاشمی زاده هستش . دست گلشون درد نکنه ، واقعا" اشعار استادمون زیبا هستن ، الهی که کلام ایشون همیشه شیوا و زیبا و برقرار باشه ...

مرسی دوستان خوبم که به یادم بودین ... واسه همگیتون آرزوی بهترینهارو دارم


پرواز تا حــرم ...

(  شوق پرواز تا حرم امام رضا (ع)  )      

 

       آقــــا ســلام ، عاشقـــم و دل شکسته ام

      از شاعــــران نسل پـریشـــان ِ خسـته ام

       زخمی ترین مســــافـــــر درد آشـنای تـو

      با یک ســبد سـتاره ی غـم دسته دسته ام

     هــر وقـــت آمـدم زره دور ... تــا حـــــرم

     جز کـولــــه بار گــریــــه برایت نـبسته ام

      قابــل نبـوده ام کـه نخـوانـدی دوبـــاره ام

     چنـدی است در هـوای زیــارت نشسته ام

      بـرگنـــــبد طـلائــی تـو بــــا طــــواف دل 

      عاشق تـرین کبــوتــر این خـیـــل  بسـته ام  

      چنــدی اسـت با تمــام غــم و درد بی کسی 

       من نیـــز چـون نمـــــاز مسافــــر شکسته ام  

      ای آشـــــنای ضـــــــــــامن آهـــو نــگاه کن 

      من هـم اسـیــر و زخمـی وهم دلشکسـته ام  

       آقــا به حــق مـــــــادر پهـلــو شکســـته ات

      من نیز در خیال شفاعت نشسته ام ...

       

بسیااااااااااار زیبا ...

نظرات 11 + ارسال نظر
ذکریا پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 13:18 http://delneveshteh123.persianblog.ir/

به حلقه های ضریحت دلم گره خورده است

گره گشای من...

این بار گره مگشا ...

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا

زیارتتون قبول
ان شاالله زیارت مکه و کربلا نصیبتون بشه

بسیاااااااااااااااااار زیبا بود ، بینهایت سپاسگزارم
السلام علیک یا امام خوبیها

تشکر ، قبول حق ...
انشاالله ، انشاالله ... همچنین

خوزستان_شوشتر جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 16:00 http://khozestanshoshtar.blogfa.com

سلام خانمی
قبول باشه
ان شالله همیشه به زیارت

سلام گلم .
قبول حق ...
انشاالله آبجی خوبم ...

sara پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 22:46 http://sarajavan.blogfa.com/

زیارت قبــــــــــــول

مرسی سارا جان ، قبول حق ،
دوس دارم دوباره برم ، خیلی زود گذشت ...

یه دوست-بهشهر سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 15:32

سلام آبجی
میگم چرا غیبت کبری داشتی نگو رفته بودی زیارت ...:لبخند:
قبول باشه آبجی ...

سلام گلم .

مرسی عزیز دلم . قبول حق . انشاالله قسمت شما آبجی خوبم

مامان محمد یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 14:50

http://www.img.aksfa.org/Reza/2010/Tabiat-gol/A-Bunch-of-Flowers/a_bunch_of_flowers(3).jpg

این دسته گل تقدیم به آبجی جونم

مرسی عزیز دلم . خودت گلی آبجی خوبم

عطر گل یخ یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 13:13 http://kajoooo.blogfa.com

زیارت قبول ...واقعا خوش به حالت.
چقدر دلم هوای امام رضارو کرده...

قبول حق ، مرسی ، انشاالله که زود زود قسمتت بشه گلم ، رفتی واسه آبجی هم دعا کنیها

صفورا شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 22:40 http://delneveshtehayesaba.blogfa.com/

سلام گل دختر

سلام به آبجی گل خودم

مامان محمد شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 15:19

انسان بزرگ در اندوه آنچه ندارد فرو نمی ریزد بلکه از آنچه دارد لذت می برد

بسیااااار عالی خانوم گل ، آره عزیزم ، همینطوره ...

حدیث شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 15:17

سلام عزیزم ، زیارت قبول ، خوش به سعادتت
آفرین به استاد بابت شعر زیبایشان

سلام گلم ، ممنونم آبجی خوبم ، انشاالله این سعادت خیلی زود قسمت شما هم بشه .
آره واقعا" ، اشعار استاد خوبمون بسیاااااار زیبا و دلنشین اند

مامان محمد شنبه 12 بهمن 1392 ساعت 15:15 http://shohan-m.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟خوشا به سعادتت...زیارت قبول....دلمون برات خیلی تنگ شده بود دوست خوبم

سلام گلم . مرسی . تشکر از لطفتون ، قبول حق عزیزم . انشاالله خیلی زود زیارت آقا قسمت شما هم بشه ، مرسییییییییییییییی ، منم همینطور عزیز دلم

سلام خوب صمیمی

زیارت قبول...التماس دعا

از مهر رضا به قلب خود گل بزنیم
ار بارگهش به سینه ها پل بزنیم
در فصل خطــر ضــامن آهو فرمود
بر دامنشان دست تــوسل بزنیم.....شعر.....هاشمی زاده

سلام میکنم خدمت شما استاد مهربانم
مرسی ، قبول حق . چشم ، محتاجیم به دعا ...
مثل همیشه ، بسیاااااااااااار زیبا ، تشکر .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد