* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .
* آوای شاپرک ها *

* آوای شاپرک ها *

سلام به شما دوستان خوبم ، به وبلاگ آبجی صبا ( وب خودتون ) خوش اومدین .

میدونم گاهی دلت میگیره ...

میدونم گاهی دلت میگیره

میدونم گاهی امیدت صفر میشه

ولی میدونی ڪه خدا ناامیدی رو

دوست نداره

یـادت نره...

هر لحظه ممڪنه معجزه رخ بده ...

پس باز هم با امید و توڪل

خـدا رو صدا ڪن

نظرات 8 + ارسال نظر
zahra پنج‌شنبه 23 دی 1395 ساعت 15:45 http://zaaaahra.blogfa.com

لایک........عالی بود

مرسی عزیزم نگاهت عالیه گلم

ترنم بهاری یکشنبه 21 آذر 1395 ساعت 11:38 http://zehneeeman.blogfa.com

خدا که خدایتش را ثابت کرده بود
ولی تعداد کمی از انسانها انسانیتشونو ثابن کردن

آره واقعا" ...

فاطمه جمعه 19 آذر 1395 ساعت 22:43

به نام خداوند بخشنده مهربان
سپاس خدایی را که پروردگار جهانیان است، بخشنده مهربان، صاحب روز جزاست، (خدایا!) تنها تو را می پرستیم و تنها از تو یاری می جوییم. (فاتحه،1تا5)

мαяzıεн جمعه 19 آذر 1395 ساعت 13:47 http://cafe-tedium.mihanblog.com

خدایاااااااااااااااااا.........

خودت فهمیدی دیگه خداجونم

خدایا حاجت این آبجی گل ما رو هم بر آورده به خیر بفرما، الهی آمین

мαяzıεн جمعه 19 آذر 1395 ساعت 13:45 http://cafe-tedium.mihanblog.com

سلام ابجی بزرگه جونم

نه باباناراحت شدم خیلیم برام ازشمندبود و کلی ممنون

شایدبونگم.به هرحال اون تیکه های حذف کردم

ممنونم ازتذکرخیرخواهانت ابجی جونم

بازم هروقت جاییواحساس کردی خطازم سرزده خوشحالم کنوبهم بگو

سلام عزیزدلم
خوشحالم خانمم ؛ آفرین ، به این روحیه عالیت ، میدونستم
این قسمتو متوجه نمیشم ؛ بونگم یعنی چه ؟؟؟؟ آفرین عزیزم ، مرسی
خواهش میکنم آبجی گلم
عزیزدل خودمی

мαяzıεн جمعه 19 آذر 1395 ساعت 13:42 http://cafe-tedium.mihanblog.com

سلاااااااام بانووووووو.قربونت.توخوبی؟؟؟؟؟؟
اره منم جدیدا میخوام بخوابم حرفتویاد میادمیرم یه قهوه میخورم شب زنده داری درسی
منم دیشب ات خالی تاچارساعت میخوندم ازده صب همون روزبکوب.ساعت8ازمون داشتم منم وضعیت مشابه توروداشتم
خخخخ حالااینهمه مانسل سیاسوخته مو ازمایگاهی ایم یباردلشون به حالمون سوختا

سلاااااااااااااااااااام آبجی جونم ، زنده باشی عزیزدلم ، مرسی به لطفت گلم ، شکر
عزیزم ، باید ببینی خودت چه جوری بهتر میتونی از زمانت استفاده کنی ، سیستم بدنت اینطوری بهتر جواب میده یا اونطوری
آخی ، درکت میکنم شدیییییییییییییییید ؛ به یه برنامه ریزی درستو حسابی نیاز داری که یه کمی از فشار این شب زنده داریهات کاسته بشه
نه نگوووو ، شما نسل سیاه سوخته این؟؟؟ پس ما دیگه حرفی واسه گفتن نداریم

هر موضوعی سه دیدگاه دارد؛
دید من
دید شما
و حقیقت...!

مهدی چهارشنبه 17 آذر 1395 ساعت 18:23 http://ashegh-bi-gharar.persianblog.ir/

خدا رو صدا کن..

تاکی به تمنای وصال تو یگانه
اشکم شود از هر مژه چون سیل روانه
خواهد به سر آید، شب هجران تو یانه؟
ای تیر غمت را دل عشاق نشانه
جمعی به تو مشغول و تو غایب ز میانه
رفتم به در صومعهٔ عابد و زاهد
دیدم همه را پیش رخت راکع و ساجد
در میکده رهبانم و در صومعه عابد
گه معتکف دیرم و گه ساکن مسجد
یعنی که تو را می‌طلبم خانه به خانه
روزی که برفتند حریفان پی هر کار
زاهد سوی مسجد شد و من جانب خمار
من یار طلب کردم و او جلوه‌گه یار
حاجی به ره کعبه و من طالب دیدار
او خانه همی جوید و من صاحب خانه
هر در که زنم صاحب آن خانه تویی تو
هر جا که روم پرتو کاشانه تویی تو
در میکده و دیر که جانانه تویی تو
مقصود من از کعبه و بتخانه تویی تو
مقصود تویی کعبه و بتخانه بهانه
بلبل به چمن زان گل رخسار نشان دید
پروانه در آتش شد و اسرار عیان دید
عارف صفت روی تو در پیر و جوان دید
یعنی همه جا عکس رخ یار توان دید
دیوانه منم من که روم خانه به خانه
عاقل به قوانین خرد راه تو پوید
دیوانه برون از همه آیین تو جوید
تا غنچهٔ بشکفتهٔ این باغ که بوید
هر کس به زبانی صفت حمد تو گوید
بلبل به غزلخوانی و قمری به ترانه
بیچاره بهائی که دلش زار غم توست
هر چند که عاصی است ز خیل خدم توست
امید وی از عاطفت دم به دم توست
تقصیر خیالی به امید کرم توست
یعنی که گنه را به از این نیست بهانه

*شیخ_بهایی*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد